Esittele itsesi täällä
+5
ssp
demers
Hösseli
Tapani
Tebacka
9 posters
Sivu 1 / 1
Esittele itsesi täällä
Tämä on vain uusia foorumin jäseniä varten.
Mikäli siis kiinnostaa liittyä sarjaan mukaan niin esittele itsesi lyhyesti täällä. Esittelyssä olisi suotavaa olla ainakin;
- Ikä
- Kuinka kauan on pelannut rFactoria, kokemusta muista liigoista?
- Tekeekö töitä vai onko opiskelija
Mikäli siis kiinnostaa liittyä sarjaan mukaan niin esittele itsesi lyhyesti täällä. Esittelyssä olisi suotavaa olla ainakin;
- Ikä
- Kuinka kauan on pelannut rFactoria, kokemusta muista liigoista?
- Tekeekö töitä vai onko opiskelija
Vs: Esittele itsesi täällä
Terve. haluaisin tulla mukaan ensi kaudelle. Jos on vaan paikkoja vapaana.
Olen pelannu rfactoria noin 2 vuotta. ja ajan tällä hetkellä kahdessa liigassa (dtm ja f3)
Ajan ihan siististi ja mieluiten ilman ajo-apuja. Ikää on 24vee ja oon kova poika hitsailemaan työkseni
terveisin Tapani.
Olen pelannu rfactoria noin 2 vuotta. ja ajan tällä hetkellä kahdessa liigassa (dtm ja f3)
Ajan ihan siististi ja mieluiten ilman ajo-apuja. Ikää on 24vee ja oon kova poika hitsailemaan työkseni
terveisin Tapani.
Tapani- Viestien lukumäärä : 1
En vielä tarkalleen tiedä, milloin aloitamme seuraavan kauden mutta näin alustavasti voin toivottaa sinut tervetulleeksi ensi kaudelle. Kun autovalinnat tulevat niin kannattaa olla hereillä ja valita auto nopeastiTapani kirjoitti:Terve. haluaisin tulla mukaan ensi kaudelle. Jos on vaan paikkoja vapaana.
terveisin Tapani.
Noniin, elikkä olen Iekon houkuttelemana sitten ajatellut liittyä tähän liigaan. Olen 14 vuotta ja ajelen samassa liigassa kuin Iekko ja Plastic eli rFactor Finnish Amateursissa. Ja kuten iästä voi päätellä, olen opiskelija.
Hösseli- Viestien lukumäärä : 10
Enköhän hyväksy tämänkin, eli kun autovalinnat tulevat julki niin olet vapaa valitsemaan autonHösseli kirjoitti:Noniin, elikkä olen Iekon houkuttelemana sitten ajatellut liittyä tähän liigaan. Olen 14 vuotta ja ajelen samassa liigassa kuin Iekko ja Plastic eli rFactor Finnish Amateursissa. Ja kuten iästä voi päätellä, olen opiskelija.
Juu no kiitoksia, tarkotus olisi luultavasti päästä Iekon kanssa samaan talliin räveltämään.Tebacka kirjoitti:Enköhän hyväksy tämänkin, eli kun autovalinnat tulevat julki niin olet vapaa valitsemaan autonHösseli kirjoitti:Noniin, elikkä olen Iekon houkuttelemana sitten ajatellut liittyä tähän liigaan. Olen 14 vuotta ja ajelen samassa liigassa kuin Iekko ja Plastic eli rFactor Finnish Amateursissa. Ja kuten iästä voi päätellä, olen opiskelija.
// Kielioppi-edit
Hösseli- Viestien lukumäärä : 10
Moron!
Olen tässä jonkun aikaa seurannut vierestä tätä liigaa ja ajattelin, että voisin lähteä mukaan seuraavalle kaudelle. Itselleni pelaamiseen asettaa kuitenkin rajoituksia työt ja opiskelu, mutta eiköhän sitä jostain aina onnistu aikaa onkimaan rFactoria en ole muissa online-liigoissa pelannut, mutta puolisen vuotta on tullut tahkottua yksinään ja muita ajopelejä sitäkin enemmän.. Ikää on siis kertynyt parikymmentä vuotta. Toivottavasti meikäläisen kelpuutatte mukaan
Olen tässä jonkun aikaa seurannut vierestä tätä liigaa ja ajattelin, että voisin lähteä mukaan seuraavalle kaudelle. Itselleni pelaamiseen asettaa kuitenkin rajoituksia työt ja opiskelu, mutta eiköhän sitä jostain aina onnistu aikaa onkimaan rFactoria en ole muissa online-liigoissa pelannut, mutta puolisen vuotta on tullut tahkottua yksinään ja muita ajopelejä sitäkin enemmän.. Ikää on siis kertynyt parikymmentä vuotta. Toivottavasti meikäläisen kelpuutatte mukaan
demers- Viestien lukumäärä : 8
Juu, ilman muuta pääset mukaan. Tiedät jo varmaan mitä modia ajetaan ensi kaudella, joten siitä ei tarvitse kertoa.demers kirjoitti:Moron!
Moi Tebbis. Tehän ootte jo kaivannu mua ja nyt ku on vormulat nii messis :>
ssp- Viestien lukumäärä : 13
ssp kirjoitti:Moi Tebbis. Tehän ootte jo kaivannu mua ja nyt ku on vormulat nii messis :>
Tervetuloa vaan.
Voinko luottaa suhunssp kirjoitti:Moi Tebbis. Tehän ootte jo kaivannu mua ja nyt ku on vormulat nii messis :>
Milloin muka olisin pettänyt sinut?Tebacka kirjoitti:Voinko luottaa suhun
Tietenkin voit luottaa minuun
// Yksikin turha/tyhmä viesti niin saat porttikiellon lopullisesti
ssp- Viestien lukumäärä : 13
Moi, olen hieman vanhemmasta päästä (44) mutta pääseekö mukaan. Olen ajanut F1:ä ja F3:a tuolla missä myös jotkut muutkin sarjan kuskeista ajavat.
timoboss- Viestien lukumäärä : 5
Juu, mukaan vaantimoboss kirjoitti:Moi, olen hieman vanhemmasta päästä (44) mutta pääseekö mukaan. Olen ajanut F1:ä ja F3:a tuolla missä myös jotkut muutkin sarjan kuskeista ajavat.
joo haluaisin liittyä tähän liigaan olen 15 ja oon ajanu rfactoria n.2 vuotta ja ajelen aika hyvin ja on yhdestä toisesta liigasta kokemusta rFactor finnish amateurs
Kiitos jos pääsen ajamaan
toxaa- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 31
Kyllähän sinä mukaan pääset.toxaa kirjoitti:joo haluaisin liittyä tähän liigaan olen 15 ja oon ajanu rfactoria n.2 vuotta ja ajelen aika hyvin ja on yhdestä toisesta liigasta kokemusta rFactor finnish amateurs
Esittely
Joo elikkäs haluaisin liittyä tähä sarjaan ja oon 16 vuotta ja oon ajanu rfactoria vuoden verran, autourheilijana uskosin et ratti pysyy kädessä :DDD
Krizuu- Viestien lukumäärä : 2
Jees. TeretulemastKrizuu kirjoitti:Joo elikkäs haluaisin liittyä tähä sarjaan ja oon 16 vuotta ja oon ajanu rfactoria vuoden verran, autourheilijana uskosin et ratti pysyy kädessä :DDD
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa