FinnishFactor Racing League Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Round #3 - Barcelona (29.12)

+5
Verkku
Iekko
Plastic
Niksuli_
Tebacka
9 posters

Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Tebacka Ma Joulu 29, 2008 5:23 pm

-kisan tulokset joskus tai heti nyt-
Tebacka
Tebacka
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 173
Join date : 11.08.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Tuusula

https://finnishfactor.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Tebacka Ma Joulu 29, 2008 5:23 pm

Rupes mediumit sutimaan alla, sitten osu takarengas seinään ja rengas puhkesi. Sitten jouduin hiekalle enkä enään päässyt sieltä pois
Tebacka
Tebacka
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 173
Join date : 11.08.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Tuusula

https://finnishfactor.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Niksuli_ Ma Joulu 29, 2008 5:40 pm

Joop, toisessa mutkassa ilmeisesti Plastic tuli mukavasti hiekoilta radalle eteen ja siinä sitten pyörähtelin vähän aikaa. Otti vähän auto osumaa ja lopulta törmäsin varikkosuoran ja radan erottavaan valliin ( Very Happy ) sopivan tökkimisen säestyksellä missä sitten auto hajosikin vähän enemmän.

Niksuli_

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 19.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Plastic Ma Joulu 29, 2008 5:53 pm

Niksuli_ kirjoitti:Joop, toisessa mutkassa ilmeisesti Plastic tuli mukavasti hiekoilta radalle eteen
Joo pahoittelen, siinä tais mennä sun kisa pilalle... *poistuu nöyränä ja punaisena takavasemmalle*

Sitten itse kisaan, lähdössä toxaalla lagas ja valot ei näkyny sillä ja se jäi paikoilleen, joten ajoin perään. Nippu autoja ajoi mun perään. Ekassa mutkassa kaamee lagi ja jouduin hiekoille. Siitä sitten ajoin varovasti tielle, koska ainakaan mun ajolinja ei siinä mutkassa mene vasemmassa reunassa. Sitten Niksuli pyöri siinä mun takia. Sit ohitin MB:n ja Timon, jonka jälkeen köröttelin ilman suurempia ongelmia yksikseni maaliin viidentenä, tosin välillä li pientä taistelun poikasta AVo:n ja samin kanssa, mutta ei sitä voi ihan taisteluksi laskea, lähinnä koitin ajaa perässä. Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Plastic pvm Ma Joulu 29, 2008 5:56 pm, muokattu 1 kertaa
Plastic
Plastic

Viestien lukumäärä : 34
Join date : 13.08.2008
Ikä : 33

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Iekko Ma Joulu 29, 2008 5:56 pm

2. sija.. Ei oikein voi sanoa mitään muuta kuin että nyt meni niinkuin piti.. Chrisun, AVon ja Teban epäonni oli 2.sijan A ja Ö, mutta semmosta elämä on.. Noo kisan alussa jo oli melkein selvä kun Teba sääti siellä takana, että olisin tod.näk. 3. mutta asetin tavoitteeksi 4.sija.. No kolmantena ajoin kunnes tajusin että AVo on varikolla ja päätin että nyt otan 2.sijan ja niin tein. Kaikki onnistu, paitsi kaksoisvoitto, kiitokset siitä Plasticille joka unohti voittaa..

Iekko

Viestien lukumäärä : 38
Join date : 13.08.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Savitaipale

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Verkku Ma Joulu 29, 2008 5:56 pm

Kisaan kerkeäminen meni TODELLA tiukoille, koska lähtöaikaa oli ilmeisesti muutettu. No kerkesin juurikin kisaan, mutta sitten lageista johtuen valot eivät syttyneet minulle ja peli diskasi lähdössä. Uudessa lähdössa ajattelin ottaa varman päälle ja jäin ruutuun odottelemaan, että muut olivat reilusti menneet ja lähdin perään, mutta silti peli diskasi varaslähdöstä.
Verkku
Verkku

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 13.08.2008
Paikkakunta : Karstula

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  sami Ma Joulu 29, 2008 6:11 pm

espanja ei ollut yhtään mun rata 2 sekunttia paalupaikasta. kisaan järkeilin että 1 stopilla täys tankki. alus putosin startissa noin 8 nousin pikkuhiljaa kun porukka kävi varikolla nousin jo 2 ja sijoitus näytti varmalta mutta rengas petti alta piti ajaa koko kierros 3 pyörällä ja tipahdin pahasti. pääs ajaa si yli 2 sekkaa nopeempia aikoja otin kiinni plasticia tais tehä pri virhettä. plasctic tuli kierrosta ennen mua varikolle ja se johti mua 1,5 sekunnilla paahdoin kierroksen niin lujaa ku pääs ja ero oli mulle 1,5 sekkaa. sitten köröttelin maaliin 4:nä. mun mielestä oltais ihan hyvin voitu ottaa vielä 1 restartti kun christian päässy varikolta mukaan.
sami
sami

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 16.08.2008
Ikä : 44
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Tebacka Ma Joulu 29, 2008 7:37 pm

Ihmettelen kyllä, miksi näillä samoilla hepuilla lagaa lähtövalot. Esim. Krisulla lagannut melkeinpä aina. Epäilen että ainut vika ei ole servu
Tebacka
Tebacka
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 173
Join date : 11.08.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Tuusula

https://finnishfactor.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Christian Ma Joulu 29, 2008 7:58 pm

epäile ny mitä lystäät tää on ensimmäinen kausi tässä liigassa jossa oon itse joutunu yhteysongelmien uhriksi
samapa tuo ny ku jättäydyn loppukaudesta pois.. toivottavasti muilla ees pelittää jos vähemmän porukkaa servulla
Christian
Christian

Viestien lukumäärä : 29
Join date : 13.08.2008
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Verkku Ma Joulu 29, 2008 8:37 pm

Kokeilempas ensi kisaan, että suljen KAIKKI turhat ohjelmat ajon ajaksi. Ketuttaa tuollaset, kun ei kisaan pääse mukahan.
Verkku
Verkku

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 13.08.2008
Paikkakunta : Karstula

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Tebacka Ma Joulu 29, 2008 9:17 pm

Ihmettelen suuresti miksi itselläni ei ole koskaan käynyt vastaavaa lagia (ei missään liigassa)... ohjelmia on päällä vaikka ties mitä samaan aikaan kun kisaan, mutta eipä ne luultavasti sitten loppujen lopuksi paljoa vaikuta.

Noh, oli miten oli niin hyviä ehdotuksia paremmista (ilmaisista) servuista otetaan vastaan. Tuon maksullisen servun idea taisi kaatua siihen vaiheeseen että miten sen saa toimimaan kahdessa liigassa ja vielä eri modeilla
Tebacka
Tebacka
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 173
Join date : 11.08.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Tuusula

https://finnishfactor.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Christian Ma Joulu 29, 2008 10:18 pm

no eipä ole mullakaan ikinä mitään lagi ongelmia ole ollut edes noilla isoilla puplic servuilla tai muissa liigoissa. Lukuunottamatta Rfactorsuomi sarjaa jossa väliin oli pientä nykimistä.. mutta se oli eri aika ja F1challenge
Christian
Christian

Viestien lukumäärä : 29
Join date : 13.08.2008
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  AVo Ti Joulu 30, 2008 3:09 pm

Kisa sujui hyvin aina varikkokäyntiä edeltävälle kierrokselle saakka, jolloin takarengas puhkesi. Parit pyörähdykset vielä kerkesin sen ansiosta heittämään ennen pysähdystä. Iekko pääsi edelle, mutta yksi pyörähdys ennen toista stoppia saattoi maksaa kakkossijan. Lopussa sain Iekkoa kiinni varsin hyvällä tahdilla, mutta eroa jäi lopulta harmittavan vähän.

Ja pahoittelut lagiongelmista (jälleen), vaikka niistä nyt on turha syyttää jos kellään ei ole tarjota parempaa yhteyttä. Olisin itsekin halunnut ottaa vielä yhden uusintalähdön, jotta Christiankin olisi päässyt mukaan taistelemaan voitosta.
AVo
AVo
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 63
Join date : 12.08.2008
Ikä : 35
Paikkakunta : Kuslahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Hartikainen Ti Joulu 30, 2008 4:40 pm

Agurille ensimmäiset pisteet tähän pitää olla tyytyväinen, mutta olipa kisa. Ensimmäisellä varikkokyännillä ylinopeutta varikolla joten rangaistushan siitä tuli, suoritin sen seruaavalla kierroksella ja ajattelin sitä seuraavalla kierroksella vaihtaa taktiikan kahden stopin taktiikaksi, mutta mutta toisella stopilla ei bensaa mennyt jostain syystä, joten kahden stopin taktiikka muuttui jälleen kolmeksi stopiksi. Lopussa meinasi sitten loppua bensa kaksi kierrosta ennen maalia Smile Eli taktiikka oli lopulta neljän stopin taktiikka Smile PS: Tiedän tämä on sssssekava.

Hartikainen

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 13.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Round #3 - Barcelona (29.12) Empty Vs: Round #3 - Barcelona (29.12)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa